April 28, 2008 - Monday


Message from HYDE

Hey, what's up, this is HYDE from VAMPS.  Thanks for visiting this Myspace page.

僕は南の島で女の子と楽しくやっているよ! そんな夢を見てたよ…人生甘くない! (Recently I had a dream about relaxing with some beautiful girls on a southern beach resort... I guess I need a break, life is tough!)

I am crazy-busy now, but sometimes I check this site.  I learned that K.A.Z sleeps with his guitar... really?  Doesn't that hurt!?

VAMPSのSingleのMIXが終わったよ。早くLiveでやりたいけど、その為にPV&CDジャケットのデザインをしないとね。 (We just finished mixing the first VAMPS single, and I can't wait to play it live!  Before that though I have to design the CD jacket, shoot the music video... (ugh)...)

Thanks for the love, now back to work!

HYDE

 
翻譯;(括號內為注)
最近夢到和漂亮的女孩在南島度假...我猜我可能是需要休息,人生真辛苦!
我現在瘋狂的忙碌,但有時候我會來這個網站,我看到說K.A.Z和他的吉他一起睡.....真的嗎?  不會痛嗎?
我們剛完成VAMPS第一張單曲的錄製,我等不及要在現場演唱了!但在那之前我要先設計CD封面和拍音樂錄影帶(笑)

謝謝你們愛 ,現在我要回去工作了



"最近夢到和漂亮的女孩在南島度假...我猜我可能是需要休息,人生真辛苦!"
這句我用日文網路翻譯,翻出了這個
"我在南的島嶼和女孩子快樂地搞著喲! 看著那樣的夢喲…人生真不甜!"
這句比較貼切吧XDDD

我有個疑問,爲啥 K.A.Z的是全英文,HYDE就一半英文一半日文??




MTV 日韓音樂瘋 彩虹台灣演唱會 L'7 片段


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 vuotv4321 的頭像
    vuotv4321

    虹─ 世界

    vuotv4321 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()