原文:
Hey Guys,

This is K.A.Z of VAMPS.  I am so happy to see so many fans come to our website.  I am checking your messages, thank you for your nice words.  Sometimes I go to visit your Myspace pages, I found some strange things, but it's cool!

I am so busy now making songs and playing shows with Oblivion Dust and hide with Spread Beaver, please come watch if you can. 

Oh, more good news, I got a new guitar.  The only guitar this style in Japan, it sounds amazing!  I am so happy, I am going to sleep with this guitar! 

We start our Japan tour in August until the end of October.  It will be tough, 46 shows.  It's a killer.  You have lots of chance to see our show... maybe?

Hope to see you soon, I go back to work!

Love,

K.A.Z

2:27 AM 

譯文:(括號為我的注)
大家好!
我是VAMPS的K.A.Z ,我很高興有這麼多歌迷來我們的網站。我有看過你們的留言,謝謝你們的留言。
有時候我去你們的Myspace 網頁,我看到一些很奇怪的東西,但很酷!!

我現在正為了做新歌和 Oblivion Dusthide with Spread Beaver的表演忙著,如果可以的話請來看我的演出。

還有一件好消息,我得到一把新的吉他,日本唯一這種樣式的吉他!它的聲音太美妙了!我非常高興,我已經打算和這把吉他一起睡覺了!
我們(vamps)會在8月到10進行我們的日本巡迴演唱會,將會是很堅辛的46場表演,真是要命(這句話我只能想到這樣翻),你們會有很多機會來看我們表演........也許?(你們都在日本我們怎麼看阿!!??)
希望能趕快看到你們,我要回去工作了!





現在就是處於"大家一起myspace"就是?還卯起來發文勒~
雖然不是翻多好的文章,但請尊重,要引用,請告之!
   以上

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 vuotv4321 的頭像
    vuotv4321

    虹─ 世界

    vuotv4321 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()