Saturday, April 19, 2008

  Ciel’s Diary / April 20


The first day of TOUR 2008 L'7, L'Arc-en-Ciel's 2nd concert in Shanghai was finished!
I was so excited from the day before the show.
It began to rain when the band started the rehearsal and it made everyone got wet during the concert.
But I guess the open-air concert in the rain was very impressive, wasn't it?
Talking about impressive things, I was very moved by everyone singing songs in Japanese!
 
Next show will be held in Taipei!
I'll make "Teru teru bozu", wishing that it will be a sunny day!
Have you heard of it?  Do you know what it is?

(括號為註解)

 第一場TOUR 2008 L'7在上海的演唱會結束了!
我從演唱會開始前就很興奮
在演唱會開始前就開始下雨,大家都在演唱會中淋濕了
但我想,在雨天進行露天的演唱會是令人印象深刻的,不是嗎?
說到令人印象深刻的事,對於大家唱日文歌的事(上海的飯在演唱會中大合唱あなた)我很感動

下一場演唱會將會在台灣舉行
我會做"Teru teru bozu",祈求那天將會是晴天
你們有聽過嗎?(指"Teru teru bozu")你們知道這是什麼嗎?(我猜是晴天娃娃拉)


喔拉拉~參戰的人加油吧
不能去的人我門一起哀怨吧~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 vuotv4321 的頭像
    vuotv4321

    虹─ 世界

    vuotv4321 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()